Saturday, February 13, 2010

Ιερείς...



Πριν αφήσω το Καλοχώρι ήθελα να ανεβάσω και αυτή την φωτογραφία με τον σημερινό μας 24άχρονο ιερέα, (πιό νέος κι απ' τον μικρό μου γιό) που είναι από την Ρουμανία, με την σημερινή μας παπαδιά και το μωράκι τους!
Μη ρωτάτε ονόματα, δεν ρώτησα, αλλά ήθελα να δείξω την διαφορά μεταξύ πρεσβυτέρων!
Αυτήν που για χρόνια γνωρίζω, και που είναι και "νουνά" μου - δεξαμέντσα, που λέμε και στα ποντιακά, επειδή η μάνα μου βάφτησε την κόρη της, Κλεωνίκη - και αυτήν που υπάρχει σήμερα!

"Είπα κι εγώ.... κάτι φλας έβλεπα αλλά δεν καταλάβαινα τι γινόταν" είπε ο παπάς με τα σπαστά, μου φάνηκε, ελληνικά μετά την λειτουργία εννοώντας την φωτογράφηση που έκανα την ώρα που λειτουργούσε...
Αν και ούτε με, ούτε δίχως, φλας βγήκαν καλά οι φωτογραφίες και δεν ανεβάζω καμία!

Την ώρα που έβγαινε το καλοχωρίτικο "ποίμνιο" από την εκκλησία, και φωτογράφιζα τις καλοχωρίτισες, τράβηξα και μερικές φωτογραφίες από καλοχωρίτες - κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά, που λέμε, αλλά δεν σκοπεύω να τις κάνω κάτι... τουλάχιστον όχι τώρα!
Θα δείξει τι θα γίνει και μ' εκείνες...

Και με τούτα και μ' εκείνα άφησα για την ώρα το Καλοχώρι μ' ένα σωρό φωτογραφικό υλικό αλλά όχι γραπτό.... έγραψα μόνον αυτά που από νέα θυμάμαι, και κάτι λίγα που άκουσα μετέπειτα, και βγήκε αυτό το, ας το πούμε, ρεπορτάζ αλλ' αφού ο Θεόφιλος, του Τουμπού του Θόδωρου, το αποκαλεί Θεικό το σέβομαι απόλυτα!

Καλή ανάγνωση σε όσους ενδιαφέρονται για το Καλοχώρι μας... κι αν μπεις στο blog μου σ' αυτό το σημείο σου συνηστώ ν' αρχίσεις την ανάγνωση από την αρχή- ΑΠΟ ΕΔΩ!

Εγώ παίρνω ελεύθερο για ένα διάστημα μέχρι να 'χω κάτι τις άλλο να γράψω...

No comments: