Thursday, February 4, 2010

(ΑΣΤΕΡΙΑ)



Μια παρένθεση θα κάνω και θα συνεχίσω με τις Καλοχωρίτισες αλλά ήθελα να πω γι αυτό το αστέρι που χρειάστηκε την βοήθειά μου στο ιντερνετ - και φυσικά θα το βοηθούσα!
Πάντα χαίρομαι όταν ο άνθρωπος ασχολείται με το ιντερνετ διότι η καλή χρήση αυτού του εργαλείου είναι ικανό να σε μορφώσει μπορώ να πω καλύτερα και από τα σχολεία που ξέρουμε...

Και της άνοιξα λογαριασμό και για mail και για blog!
Ήθελε, λέει, να γράφει όπως εγώ γιατί με διαβάζει και της αρέσει...
Μπράβο Χρισούλα - και βέβαια να γράφεις και να σε διαβάζω κι εγώ!

Του καλοάρεσε και του αδελφού της:


κι 'ηθελε και αυτός - ασφαλώς και άνοιξα και γι αυτόν λογαριασμό αλλά μόνο για mail!
Για blog ενδιαφέρθηκε πιό πολύ η μικρή που άκουσα ότι είναι και αστέρι στο σχολείο!

Μα της Χρισουλίτσας το blog βλέπω να μην λειτουργεί!
Της το 'μαθα εκεί, φάνηκε να το 'πιασε το παιδί αλλά τώρα που προσπαθώ να μπω, κι αν θυμάμαι καλά η διεύθηνσή του είναι http://www.xrisoulitsa.blogspot.com/ ωστόσο δεν ανοίγει τίποτα!!!

ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΙΣΟΥΛΑ:
Χρισουλίτσα αν το διαβάσεις αυτό γράψε μου τι συμβαίνει και θα σε βοηθήσω online!
Μήπως έκανες λάθος στα στοιχεία σου όταν προσπαθούσες να συνδεθείς;
Γράψε μου mail στο:
mesimela@gmail.com

Τα παιδιά αυτά είναι τα εγγόνια της Χρισούλας του Παναστάτη και η μικρή λέγεται Χρισούλα Αμανατίδου ενώ το όνομα του αδελφού της δυστυχώς το ξέχασα!
ΟΚ, ψιλογεράσαμε κιόλας και ξεχνάμε εύκολα...

1 comment:

xeniaa said...

pes moy oti einai toy gerasimoy ta paidia???