Wednesday, February 10, 2010

Καλοχωρίτισες-18


Η Φρώσο!!!

Πολύ μ' άρεζε αυτή από τότε που εγώ ήμουν κοριτσάκι κι αυτή κοπέλα!
Είχε ένα λεπτεπύλεπτο κορμάκι, κοντούλα αλλά ευλύγιστη και χαριτωμένη, με το μαλί πάντα περιποιημένα και δεμένα ψηλά θαρρώ!
Κούκλα είναι ακόμα, δείτε τι όμορφη είναι!

Είναι η Φρώσο του Μοντορίκα και νύφη του Αζάπ αλλά δεν είμαι σίγουρη πώς λέγεται ο άνδρας της!
Δύο από τα αδέλφια της ξέρω ότι λέγονται Χρίστος και Άρης κι ο Χρίστος έχει νομίζω έναν γιό στο Norköping της Σουηδίας, τον Σάββα, αλλά ποτέ δεν έτυχε να βρεθούμε!
Και αν δεν κάνω λάθος ο Σάββας έχει έναν γιό που παίζει μπάλα, εδώ στην Σουηδία, και είναι και μεγάλο όνομα γιατί κάπου κάπου ακούω/διαβάζω για κάποιον Χριστοφορίδη και έτσι λέγεται και η οικογένεια του Μοντορίκα, θαρρώ... επομένως ίσως είναι και ο γιός του Σάββα, που είναι γιός του Χρίστου του Μοντορίκα!

Έχει, όμως, η Φρώσο και μια αδελφή που είναι μικρότερη από αυτήν και όχι πολύ μεγαλύτερη από μένα μα ούτε το όνομά της θυμάμαι. Γι αυτή την αδελφή είχα ακούσει παλιά μια τραγική ιστορία: ένα της παιδάκι έπεσε σε πηγάδι, κάτι, και πνήγηκε! Στην Γερμανία αυτό... Τι τραγωδία κι αυτό! Γιατί, άραγε, Θεέ δοκιμάζεις τους ανθρώπους τόσο σκληρά; Μια πιό ήπια δοκιμασία, έστω και τιμωρία, δεν έχεις να τους δώσεις πια;

Η Φρώσο είχε θαρρώ κόρες κι αν τις έμοιασαν θα 'ναι και αυτές κούκλες αλλά ιδέα δεν έχω που είναι και πώς είναι!

Στα πεταχτά στην εκκλησία την φωτογράφισα και ούτε μια ερώτηση της έκανα...
Άν έπερνα μια μικροσυνέντευξη απ' όλες τις γυναίκες θα είχα και κάποιο υλικό να γράψω αλλά με την βιασύνη μου ίσα ίσα τις φωτογράφιζα κι έφευγα...

No comments: