Thursday, January 28, 2010

Καλοχωρίτισες-1


Τώρα που ήμουν στο Καλοχώρι σκέφτηκα να επισκευτώ όλες τις γυναίκες του χωριού μου!
Η ιδέα αυτή είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη φορά που ήμουν εκεί αλλά τότε δεν είχα χρόνο για ένα τέτοιο τόλμημα και τώρα ξεκίνησα από τις παλιές, από αυτές δλδ που ίσως δεν ξαναδώ την επόμενη φορά που πάω στο χωριό!

Την προηγούμενη βραδειά κάθησα με την αδελφή μου που μένει εκεί, την νούμερο 1 και κατά τον κόσμο Κερεκή, να γράψω έναν κατάλογο με τις γυναίκες του χωριού με σκοπό να επισκεφτώ και να φωτογραφίσω όσες προλάβαινα διότι και αυτή την φορά ήταν ο χρόνος μου περιορισμένος!

Ξεκίνησα από την παπαδιά μας που μέχρι πρόσφατα είχα την εντύπωση ότι είχε ήδη φύγει...
Αν και την βρήκα στο κρεβάτι ήταν με μια χαρά κέφι αλλά το ωραίο ήταν ότι με γνώρισε και αυτό ειληκρινά δεν το περίμενα αφού δεν ξέρω καν πόσο καιρό είχαμε να ειδωθούμε!!!

Έκλαψε η κακομοίρα! Έκλαψε από συγκίνηση και χαρά και σας προτείνω όταν βρεθήτε στο χωριό να επισκεφτείτε τους γέρους μας διότι είναι αφάνταστη η χαρά που παίρνουν από τέτοιες επισκέψεις!
Όχι, δεν χρειάζεται καν να έχετε κάτι στα χέρια σας! Δεν είναι το τι θα τους πας αλλά το ότι τους σκέφτεσαι και τους επισκέπτεσαι! Και αντί να τους πας κάτι από το περίπτερο πήγαινέ τους ένα ολόδικό σου χάδι!
Γι αυτούς αυτό αξίζει πολύ περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο!
Και πιστέψτε με αυτό προτιμούν αυτοί - ένα τρυφερό χάδι!
Με μια επίσκεψη κι ένα χάδι αισθάνονται ότι υπάρχουν ακόμα! Ότι τους θυμάσαι ακόμα! Αισθάνονται σημαντικοί, υπαρκτοί, σεβαστοί, αγαπητοί!
Μ' ένα χάδι σου στο χέρι τους είναι ικανοί από χαρά κι ευτυχία να πετάξουν στα σύνεφα - και τι είναι να δώσουμε ένα χάδι; Πόσο κοστίζει ένα χάδι;

Κι αν αυτή χάρηκε μια φορά εγώ χάρηκα δέκα που εκείνη την χαρά, με τα δάκρυά της στα μάτια, της την πρόσφερα εγώ!
Και μακάρι να είναι εκεί και την επόμενη φορά που θα 'μαι στο χωριό για να την ξαναδώ και για να ξαναχαρούμε...

Με την παπαδιά η μάννα μου ήταν κουμπάρα! Όχι πως ήταν η μοναδική κουμπάρα της μάννας μου, με τα 13 παιδιά που ήμασταν, αλλά με την παπαδιά συνέβει το αντίθετο!
Δηλαδή η μάννα μου βάφτησε παιδί της παπαδιάς κι όχι η παπαδιά της μάννας μου!


Δεν νομίζω να ήταν αυτό ένας λόγος να κάνει την παπαδιά να συγκινηθεί και να χαρεί τόσο με την επίσκεψή μου!

No comments: