Sunday, February 7, 2010

(Καλοχώρι - Καστανούσσα)



Μια παρένθεση ακόμα πριν συνεχίσω με τις καλοχωρίτισες για να ταιριάζει και όπως ακριβώς πέρασα τις μέρες εκείνες στο χωριό!
Είπα σε προηγούμενη ανάρτηση ότι το σάββατο στις 16 του Γενάρη έλεγε το πρόγραμμα να πάω με την αδελφή μου στο χωριό της μάνας μας, στην Καστανούσσα, όπου έχουμε κι εκεί "μάσαλαχ μάσαλαχ" μπόλικους συγκενείς - σα να μη μας έφταναν οι 100 που περίπου ήμαστε εμείς, μόνον η οικογένειά μας...

Στην πρώτη φωτογραφία είναι οι 4 χάριτες: Κερεκή (αδελφή μου), Κλεώνα, Όλγα και Σοφούλα
Η Όλγα και η Σοφία είναι αδελφές και κόρες του αείμνηστου Γαράλια μετά της συζήγου του Μαρίας που είναι και η αδελφή της μάνας μου, Πολυξένης που για ευκολία και από κακή συνήθεια να αλάζουμε τα ονόματα, την λέγανε Πουλίτσα!
Η Κλεώνα είναι η κόρη του Πάνου, του αδελφού της Πουλίτσας και της Μαρίας κι έτσι μαζευτήκαμε, μαζί με μένα, 5 πρώτες ξαδέλφες...

Καταχάρηκαν οι φουκαριάρες και με κατευχαριστούσαν που της μάζεψα και τα 'παμε κάπως...
Η Όλγα και η Σοφούλα έχουν και μια άλλη αδελφή, την Νίνα που είναι και το Νούμερο (με μαγάλο Ν) όλου του συγκενολογίου, αλλά που μένει Σαλονίκη και δεν είχαμε την τύχη να την είχαμε μαζί μας!
Παλαιότερα, τότε που όλοι και όλες ήταν νέοι κι άντεχαν, διότι τώρα με τέτοια γόνατα που έχουν όλες για ΚΑΠΙ είναι, μαζεύονταν σε γιορτές και δημιουργούσαν ένα μπάχαλο με τα γέλια τους με αρχηγό του stand up comic την Νίνα!
Εγώ, που χρόνια τώρα είμαι ξενητεμένο πουλάκι, τέτοιες καλές εποχές δεν είδα αλλά έχω ακούσει πολλές φορές ότι και στα βρακιά τους ακόμα κατουρούσαν, που λέει ο λόγος...
Μια φορά με πήγε ένας ανηψιός, ο γιός της Σοφούλας, ο Στάθης, να την δω κι εγώ αυτή την Νίνα που το όνομα και την χάρη της μόνο άκουγα αλλά που προσωπικά δεν την ήξερα...
Και πήγαμε, στην Σαλονίκη αυτά, και τι ήθελα και δεν κράτησα το στόμα μου κλειστό...

Δεν είχε φανταστεί και ο Στάθης να με προειδοποιήσει ότι αυτές εδώ, Νίνα, Όλγα και Σοφούλα, δεν είναι μόνο δικές μου πρώτες ξαδέλφες αλλά είναι και του ΘΕΟΥ ξαδέλφες και ουέ κι αλοίμονο αν πεις κακή κουβέντα για τον ξάδελφό τους εκείνον...
Κάτι που όντως έκανα! Άστα να πάνε....


Οι αδελφούλες εδώ!
"Ε κια, έπαρμε έναν έμορφο φωτογραφία να βαλτς με σην εφημερίδα = ε, πάρε με μια όμορφη φωτογραφία να με βάλεις σε εφημερίδα" είπε η Σοφούλα κι αυτό έκανα κι εγώ...

Μείναμε στην Καστανούσσα όλη τη μέρα με μια Κερεκή, από την μια να με ευγνωμωνεί που την πήγα σε συγκενείς και από την άλλη να μουρμουρίζει που άφησε τον Τάκη της μόνο στο σπίτι! Και να με κάνει εμένα να αναρωτιέμαι ΕΑΝ τελικά αυτή η αλληλοεξάρτηση μεταξύ ανδρόγυνου είναι καλό πράγμα για την υγεία του ανθρώπου...

4 comments:

ElenaG said...

Συμέλα διαβαζω εδώ και λίγες μέρες το καλοχώρι σου
Είναι ωραία που τα γραφης.Δεν έχω καμια σχέση με το χωριο σου αλλα αυτά πρέπει να γράφονται...για να μένουν.Μια περίεργη παρεξήγηση με έφερε και με κράτησε στις σελίδες σου...ίσος κάποια στιγμή που θα
έχω χρόνο να σου γραψω. Εσύ συνέχισε αυτό που κανεις είναι ωραίο.Να σε καλά...και όσο για τον ξάδελφο
ΕΚΕΙΝΟ!...καλύτερα μην λες πολλά χα χα! εγώ είμαι με τις ξαδέλφες!...καλή σου μέρα+

Anonymous said...

γειά σου έλενα, υποστιρικτή των ξαδέλφων μου...
εκείνος ο ξάδελφος, ξέρεις, πολλές φορές παλιά μ' είχε τσατίσει γι αυτό ήμουν αρνητική αλλά σήμερα τον βλέπω με άλλο μάτι...
άσε που, πλέον, δεν αποκαλώ Σύμπαν!

θα χαρώ να μου γράψεις να δω τι είδους παρεξήγηση φέρνει τον άνθρωπο στις σελίδες μου...

γράψε μου στο: mesimela@gmail.com

φιλιά

xeniaa said...

Ti moy les twra!!!oyte tis xerw aytes sto xwrio!!ti katevato soi einai ayto??apo poy na arxiseis kai poy na teleiwseis??pws toys thymasai oloys??filakiaa

Anonymous said...

ξένια, ο παλιός είν' αλλιώς, που λένε!
να μην τις ξέρω που παλιά, όταν ήθελα να σκάσω τον παππού κι την "έκανα" απ' το σπίτι, πολλές φορές σ' αυτές στην καστανούσσα πήγαινα... σ' αυτές έτρωγα και ξεκουραζόμουν...
πού να τα γράψεις όλα... ούτε τόμοι δεν φτάνουν!

ποιά ξένια είσαι τώρα; στην αλεξ/πολη ή στην θεσ/κη...

αυτό το κακό έχουμε όταν όλοι θέλουμε να βάλουμε στα παιδιά μας τα ονόματα των γονέων μας... κι όταν ήμαστε πολλοί...

μάκια...
φεύγω τώρα, πάω στις κόρες της Κλεώνας (αυτής που στην φωτό είναι δίπλα στην θεία κερεκή) που μένουν εδώ, στην στοκχόλμη...