Tuesday, February 24, 2009

Και στο FACEBOOK το Καλοχώρι μας!


"Άντε ρε θεία, να κάνουμε κι εμείς ένα γρουπ για το Καλοχώρι Σερρών... η Ανατολή γιατί να έχει κι όχι το Καλοχώρι" έκανε την παρατήρησή της παρακλητικά μια από τα τόσα ανήψια που έχω (ειλικρινά δεν ξέρω πόσα είναι - πλέον έχω χάσει τον λογαριασμό...)

Η Ξένια Μελετλίδου, που μόλις είχε δηλωθεί στο Facebook, είχε επιρεαστεί από τα διάφορα γρουπ που δημιουργούνται εκεί και ήθελε να ανοίξουμε κι εμείς για το χωριό μας!

(Προσωπικά τα έχω βαρεθεί τόσο αυτά τα γρουπ που μια μέρα έγραψα μια ανακοίνωση στην σελίδα μου ότι σε κανένα γρουπ δεν πρόκειται να γίνω μέλος και γι αυτό να πάψουν να με στέλνουν προσκλήσεις, αλλά το βιολί βιολάκι...)

"Άνοιξε εσύ γιατί εγώ και βαριέμαι και δεν προλαβαίνω με τα τόσα blog που έχω..." της απάντησα εγώ - Σιγά που δεν προλάβαινα αλλά, να, δεν είχε έρθει ακόμα η ώρα του και με παραγκελιά εγώ δυσκολεύομαι να κάνω τέτοιες δουλιές...

Άλλωστε, σκεφτόμουν, πόσοι από το Καλοχώρι ξέρουν από υπολογιστές, πόσοι ξέρουν από ιντερνετ και πόσοι είναι μέσα στο Facebook για να γίνουν και μέλη στου χωριού μας το γρουπ!

Κι εκεί που ήμασταν στο: όχι εγώ, όχι εσύ, με την Ξένια και εκεί που ήμουν έτοιμη να σκυλοβρίσω οποιονδήποτε κερα... μου στείλει πρόσκληση για κάποιο γρουπ, έρχεται Η πρόσκληση!!!

"Γίνετε μέλος στο γρουπ του Καλοχωρίου Σερρών" έγραφε...
"Α, την άτιμη το 'πε και το 'κανε" σκέφτηκα αμέσως... αλλά δεν ήταν απ' αυτήν η πρόσκληση και δίνω τα συγχαρητήρια στην Ευθυμιάδου την Χριστίνα (την μικρή κόρη του Ναστούκα, κοινώς Χάμπουλα) που θαρρείς και είχε διαβάσει τα μειλ μου με την Ξένια και πρόλαβε και άνοιξε το γρουπ!

ΜΠΡΑΒΟ Χριστινάκι!!!
Μπορεί στην ηλικία μου να μην ήμαστε πολλοί αλλά είχα υποτιμήσει τις επόμενες γενεές που βγήκαν από το Καλοχώρι και ζητώ συγνώμη γι αυτό!

Και όχι μόνο οι από το Καλοχώρι - είναι και τόσοι που απλά έχουν κάποια σχέση με το χωριό μας, που έχουν παντρευτεί με κάποιον/α από το χωριό μας, που είναι παιδιά ή εγγόνια ενός μόνο γονέα από το χωριό μας... και πάει λέγοντας και σιγά σιγά φτάνουμε στους 40!

Εντάξει... μη περιμένουμε και χιλιάδες μέλη...

(στην φωτογραφία το main street, το boulevard, του χωριού μας...)

3 comments:

Γιαννα said...

Telika einai to Kaloxori h photo brika kai to spiti mou. Kai ti omorfa pou fainetai apo psila. Moiazei san arxontiko alla apo konta einai ereipio.
Epikoinonisa me afton pou ebgale tis photo kai mou steile mia megali analytika kai eida to sxoleio tin ekklisia kai to spiti mou fysika.

Γιαννα said...

Giati kale "Kai facebook toy marane?"

Einai san na upotimas to soi sou giati ta 3/4 apo ta meli tou einai Meletlidis.
Kai nto polla pa istoune!

Simela Meletlidou said...

καλά θα τον αλλάξω τον τίτλο ;-)