Friday, February 29, 2008

TO EAT OR NOT TO EAT ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΜΑΣ...


Το Νοέμβριο που ήμουν στο χωριό, μεταξύ σοβαρού και αστείου, είπα στον Στάλο του Γαράταη να κανονίσει να με φέρει κανένα κοτόπουλο να φαω διότι μόνο αυτά του χωριού μου, πλέον, εμπιστεύομαι - Της αγοράς έπαψα να τα αγοράζω εδώ και χρόνια.

Το ΄πα ένα βράδυ και το ξέχασα κιόλας.
Το απογευματάκι της επομένης ακούω κάποια να με φωνάζει, βγαίνω έξω και τι βλέπω!!!

Την γυναίκα του, την Ρούλα, να κρατά στα χέρια της ένα πράμα... άργησα να καταλάβω τι είναι!

Μια ζωντανή, νταρντάνα και σπαρταριστή κότα κρατούσε στα χέρια της... τρόμαξα με το που είδα την όλη την εικόνα - αυτήν μαζί με την κότα.

Και κότες έχω δει παλιά και πετεινούς και, αν θυμάμαι καλά, στα παιδικά μου χρόνια έχω σφάξει κιόλας... και τι δεν κάνεις όταν πέσουν πίνες!

Παρόλα αυτά όταν είδα την Ρούλα να κρατά την άμοιρη την κότα τρόμαξα... ίσως επειδή τις κότες χρόνια τώρα τις βλέπω σε συσκευασία και ήδη σφαγμένες γλιτώνοντας έτσι την διαδικασία της σφαγής!

Κατάλαβε η Ρούλα την αντίδρασή μου, άρπαξε το μαχαίρι που της έδωσα και με μιας ΠΑΕΙ το κεφάλι της κότας....

Έλα, όμως, που τώρα τις αμφισβητώ και αυτές διότι σύμφωνα με μαιλ που έλαβα από φίλη μου, από χωριό Σερρών, τα ορνιθοειδή δεν είναι πλέον τόσο σίγουρα όσο ήταν παλιά.

Για αγριόπαπιες είπε αυτή αλλά πόση, μήπως, είναι η απόσταση μεταξύ αγριόπαπιας και κότας;

Πάντως εγώ καλού κακού κοτόπουλο δεν τρωω ούτε στο χωριό μου πλέον.
Ζούμε και δίχως το κρέας του... άλλωστε όσο περνάν τα χρόνια τα λυπάμαι κιόλας....

Στην φωτογραφία ο σταθμός τρένου του Καλοχωρίου με όλο του το μεγαλείο - κάποια μέρα ίσως γράψω το ιστορικό αυτού του σταθμού και της ονομασίας του....

3 comments:

habilis said...

Oχι ρε πουστη μου ,δεν το πιστευω!εχω να φαω κανονικο κοτοπουλο χιλιαδες χρονια και εσυ κλοτσας τις ευκαιριες ετσι?

Simela Meletlidou said...

είσαι, δηλαδή, 2000 ετών ;-)

δεν την κλώτσισα την ευκαιρία, το έφαγα κι εγώ αλλά μετά από μια εβδομάδα...
προσπάθησα να μη θυμάμαι το σκηνικό της σφαγής του πτηνού...
όχι πως την είδα την σφαγή του - μόνο την αποκεφάλησή του είδα και πόνεσε η καρδούλα μου.

σφαγή κλπ. τα είχε αναλάβει αδελφή μου.
εγώ μόνο έφαγα και ήταν πανόστιμο το ρημάδι!!!

Anonymous said...

Ego pantos den exo kai polla na thymitho apo ekeino to ktisma alla me to stamatima toy trainou kai me ta tria xorafia pounai kata mikos tis grammis.
But I see graphite on its walls, which it means civilization took over Kaloxori, too.
Yanna